Olaszt ?

2017.01.24

A beltér megviselt, de vezetni nagy élmény.


A 12. osztálynak abban az időszakában vagyunk amikor semmire nem lesz épp időm, második félév, avagy az orrba szájba ünneplés és a tételtanulás/kidolgozás az alapkoncepció. Tehát röviden, hogy mi volt eddig, hát a tanulást erősen befolyásolta a hsználtautó.hu elérhetősége. Először is szombaton reggel, a totalcart böngészve meg pillantottam egy 750-es Zastavát, Bingó szólalt meg bennem a kis olasz tésztaszaggató hasonmásának látványára a riasztó. Azonnal a Steyr-Puch féle 500-as hasonmásra asszociáltam, ahogy megpillantottam a márka fül alatt a Zastava feliratot, és mellette azt az 50 alatti számot, már típusra szűrni nem is mertem. Ahogy sejtettem, csak patika állapotú van 7 kilóért. Annyim meg összesen a garázsra és a költségekre együttvéve nincs. De a ranglista második helyét egy 1100-as csapotthátú Zastava foglalta el. Édesapámnak nagyon tetszett, igaz eleinte nagyon fáztam tőle, később legalább annyira megtetszett. 100 ezer, nem rohad, alig 50 km-re van tőlünk, igaz nincs műszaki, meg hát nem is egy ritka darab, valami végső szériás lehet. De végül ezt is elvetettem, de így, hogy az olasz másokat nézegettem, elgondolkodtam milyen is lenne egy igazi olasz, tudjátok a Dolce Vita és a többiek. Na így fordultam a Fiat felé, mondván az alfáért apám kinyírna, meg hát azért valljuk be, jó foglalkozni az autóval, de nem egy szakadt alfát akarok elsőre, vannak negatív tapasztalatok a 159 es 1.9 JTD-s csodáról. Fiatból is a nagypolski volt az első áldozat, vagy egy 127-es, de hát mondanom sem kell, eladó sem volt, így még az esélyem sem volt meg, hogy kimondhassam, ennyim nekem nincs. Aztán a földre leszállva és az 500-as szériát messze elkerülve jutottam végül a 850-es csodához. Voltak érdekes meglepetések, 20 éve fel lett újítva 400ért kitudja milyen állapotban, ha így nézzük, meghirdethetném a Skodánkat 2 millióért, mondván 13 éve ez is új volt. 90ért gatya állapotban, küszöb nélkül, a tulaj szerint padlólemez ép(? kérdemén milyen olasz autó az aminek csak a küszöbje rohad?), de a legépebb és a leghasználhatóbbnak tűnő egy pesti példány, fakó színnel, de annál jobb kondícióban 200ért, amire még apa is azt mondta: Ennyiért vállalható. A vasárnap különös eseménye, hogy nagybátyám lehozta a 2006-os Lancerüket, mert ő is dobálja a check engine lámpát, a pesti kiolvasók szerint a lambdaszonda hibára hivatkozva, amire a jó pesti szervizes mindjárt rá is vágta, hogy katalizátor 100ezer. Akkor ennyi lenne? -100 ezer és jó a kocsi, akkor miért van itt? Hát azért, mert mi is sokat szenvedtünk a Skodával ugyanilyen hibával és nem, nem a katalizátor volt szar. Hétfő délután, némi átnézést követően, beadtuk egy ismerős, szervízbe csináljanak rajta előzetest, hátha kell még valamit, cserélni. Ott tartunk ,hogy ma kedd van és a város másik végéről hoztam haza az autót, és meg kell mondjam ,teteszett 250 ezert futott pesti autó révén, a futómű és úgy anblock az egész autó nagyon egyben van. Igaz ez is csak 1.4es de meglepően másképp megy mint a Skoda, a váltó japánosan pontos és rövidúton kapcsolható, a futómű hangolását, pedig a csehek figyelmébe ajánlom, ugyanis elemeiben nem tér el a Skodáétól, de messze keményebb és jobban tartja magát, még annak ellenére is, hogy majdnem a dupláját tette meg már km-ben mint a cseh társa.

Ui.: Már készítem a wordpass-es blogot, elvileg, oda fogok költözni, mert a Webnode már nem ad akkora szabadságot ingyen mint régen. 

© 2016 L.B. - "Nem biztos, hogy drága kocsi visz a boldogságba"
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el