Csábító Mercedes?
TOP Secret.
Most, hogy ilyen szépen összeállt a kép, és kezdtem meghozni a racionális, döntést, olyan jól esik ezt kiejteni. Én aki az elborult elme egyik legnagyobb támogatója vagyok autószinten, én egy teljesen átgondolt helyes döntést készülök meghozni. Ezt még ti sem gondolhatjátok komolyan, hát természetesen akárhányszor ültem be Mercedesbe és akármennyire nincs rá pénzem, és akármennyire is elérhetetlennek tűnik, azért mégiscsak ott lebeg, az azért mégiscsak egy Mercedes. Egy 200D W201-ről van szó, tehát a jó öreg Baby Benzről. Jóbarátom első autója, van rajta mit dolgozni, hogy igazán szép legyen, de a hazai 190-es állományt elnézve messze veri az ebben az ár kategóriában kapható példányokat. - (Top Secret Azt nem árulom el mit.) Imádom ezt az autót, minden porcikájából árad az elegancia, ami a kora ellenére is töretlen, gyönyörű gyári fényezését, itt ott egy-egy kavics nyoma csorbítja mindössze. De van működő kp-zár, a hátsó gyári elektromos ajtó, 10 évre visszamenőleg igazolható a futásteljesítmény, ja és majd elfelejtettem bukó-nyíló sonnenschibedach, avagy a legjobb dolog ami egy autóval történhet az a tetőablak. Várj, várj ne ítélkezz, csak gondolj bele, egy Mercedes, abból a korszakból amikor a gyár célja nem csak a luxusérzet, de a hibátlan német technika örökkévalósága is volt. Az árát meg sem mondom, mert így is könnyezek, de erre az autóra senki ne számolgassa kuporgatott euróit. Már lefoglalóztam, igen előre. Ha lesz olyan ember aki képes lesz érte több 1000 eurót kiadni az én leszek. Mondanom sem kell, miután megfigyelte a reakcióim, mire hazaértem és nekiálltam volna a tanulásnak 6-7 darab autó linkje landolt az üzenetek között.
Pár szó a Mercedesről, a régi modellek egészen addig amíg a 90-es években meg nem jelent az E osztályos W124, azzal a furcsa beolvasztott maszkkal, nos egészen addig a cég egész atmoszférájából áradt a precizitás és a több milliós futásteljesítmény mocskosul átitatott kekszes sütije, az a süti, amit az egyszerű halandó nem érhet el, így inkább nem is foglalkozik vele. Aztán eltelik 10év , a jóember meghozza a maga okos újautós ez majd elvisz A-ból B-be döntését, és jön az aki visszatekint és nem a dinnyésmercit látja a W123 kombi utódjában(amely egyébként különösen a szívem vágya mert egyszerűen észbontóan gyönyörű), mert ha kicsit gondolkodik is, és kinéz a TDi és a PDTDi árnyékából, (vagy kifizeti az autó árát új PD elemekre) akkor ráébred, miért is használta a sarki zöldséges ezt, mert megbízható volt, amit megadtak neki azt meghálálta, és előre elnézést kérek mindenkitől, de egy ilyen vagy még régebbi Mercedes, másfél vagy kétmillió kilóméterrel a tarsolyában is különb autó mint a társai ebből a korból. Félreértés ne essék nem fényezni akarom a Mercedest, óóó dehogynem, gyönyörű, klasszikus, és még mindig vállalható.